Tanger – Warszawa – Marakesz

Marokański Blog Doroty Zawadzkiej

“Marokańskie” Tańce na Paradzie Tańców Karaibskich…

8 August 2008, autor: Dorota

Maroko Art na Paradzie Bębniarzy, Tańce Były!

Szalone Tępo Tańca, Gorące uderzenia karaibskich bębnów! Nowy Świat na Nowym Świecie!

Karaibskie dziewczyny??? Piękne są Polki!

Dzieciaki Były takie szczesliwe, Kule Energii…

Taniec Wywijaniec! Machalismy Chragiewkami!

Mama też Tańczyła, A co mi tam!

Maroko Art Tańczy! hihi

Było głośno, Jacek dał znak do odwrotu zatykając sobie uszy…

Mimo wszystko cieszył sie, bo wreszcie zobaczył tyle wielkich bebnów na raz.  A to było wiecej niz 2… czyli Jacola i Dziadzia Łysia najedzone beMbeny hehe!

Hej Tancerki… Szarawary znowu dostępne, a i pumpy za chwilkę w soczystych kolorach!

Szarawary, Pumpy Błekitne  Szarawary, Pumpy Zielone

Mama TanyTany!

Tagi: , , ,

Ten wpis został opublikowany dnia 8 August 2008 o godzinie 10:30 pm w kategorii Rękodzieło Maroka. Możesz śledzić komentarze do tego wpisu, korzystając z kanału RSS 2.0. Możesz dodać komentarz lub wysłać sygnał trackback ze swojej strony..

Skomentuj wpis

©  2021 MarokoART.com | Zdjęcia i layout molsar.com | Blog działa dzięki WordPress | Poprzednia wersja strony