Tanger – Warszawa – Marakesz

Marokański Blog Doroty Zawadzkiej

Marokańskie Lampiony – Photophor – Fotofor

20 February 2010, autor: Dorota

Ponownie piękne zdjęcia Maćka…

Piękny Marokański Lampion w ciemnym róąnym nastroju.

Marokańskie Lampiony, Photophor, Fotofor

Niepowtarzalne, Interesujące wzory ażurowych ozdobników i Nowe niesamowite kolory Fotoforów pojawią się w MarokoArt w drugiej połowie Marca 2010.

Marokańskie Lampiony

Zapraszam i Pozdrawiam.

Napiszę z Marrakeszu!

Tagi: , ,
Zapisano w kategorii: Rękodzieło Maroka   Brak komentarzy »

Photophory – Lampiony Marokańskie.

3 June 2008, autor: Dorota

Orientalne światło w neo… art.

Photophor, fiolet w lampionie. Fotofor, czy Photophor co wolisz? Lampion Marokanski styl, neo…nowy. Kolory orientu, Mocne bity.

Photophory to nowoczesne ujecie Światła i Tajemnicy.

Tajemna moc. Photophor.

Styl wnetrza wprowadzany przez marokanskich designerów. Architektów wnętrz młodego pokolenia, nietuzinkowych, orientalnych geniuszy. Projektują wnetrza NieNudne.

Just Morocco - Lampiony Niebanalne. Orientalnie.

Mamy nadzieję na coś czym może niedługo sie z Wami podzielimy. Kto wie. Powróżyłam z fusów królewskiej kawy po turecku i … na dwoje babka wróżyła.

Uściski dla Wszystkich.

Open your mind for THE LIHGT. Marokanskie Wnętrza.

Tagi: , , , , , , ,
Zapisano w kategorii: Galeria Photophor Marokanskie Lampiony   Brak komentarzy »

Photophor Cube, Bougies de Marrakech.

12 March 2008, autor: Dorota

Twiny Photophors

Interesujący, ekskluzywny Fotofor – to ciekawe połączenie tradycji lampionu i świec woskowych w Marokańskim Rzemiośle.

Parafina twarda nie topi się… Natomiast dzięki typowym dla wosku właściwościom rozpraszania Światła Jest niezwykle efektowna w formie Lampionu – Sześcianu – Cube Photophor.

To byl prawdziwy impuls, prowadzący mnie do Galerii i Sklepu Nomadów… wyrobów rękodzieła orientalnego, egzotycznego Maroka.

Marokanskie swieczniki

Photophor to rzecz, która do okrzepłej juz milosci do orientu, dodala mi nowej energii, sily…

Fotofor - Marokanskie Świece

Fotofory maja nieslychanie roznorodne ksztalty, kolory i wzory. To w nowoczesnym wnetrzu lazienki Wiewiorów – moich przyjaciół.

MArokanskie akcenty

W ich salonie… z Gigerem pieknie sie komponują.

Niezwykle Marokanskie świeczniki Nowoczesna forma swiecznikow marokanskiej tradycji

Photophor Cube – powstają dzieki zmudnej pracy Marokanek.

Formy są talkowane (chemix).

Formy Świeczników Marokanskich.

Wlewany jest wosk.

Wlewany wosk do form.

Chlodzenie.

Fabryka Światła.

Wyciskanie gotowego Marokańskiego Świecznika – Photophor Cube.

Fotofory.

Jest juz gotowy. Marokanskie rzemioslo – rękodzieło artystyczne.

Wosk juz ujazmiony.

O efektach wlasciwie nie musze zapewniac. Są piękne. Światło zamkniete w klatce z koloru.

Marokanskie kolory Marrakeszu Kolory i Ażury, Marokanskie motywy. Marokanskie Świeczniki

Marokanskie rękodzieło. Świeczniki z Maroko. Zielen i Biel.

Marokanskie narady, z Zakią dopinamy zamówienie na ostatni guzik kolorów.

Kolory Wybierane.

Maroko jest uśmiechnięte.

Usmiech po Marokansku

Czy świecę? Bo fotofory to narządy emitujące światło… czy to kadzielnica, lampion czy fotofor?

Tu odrobine egzaltacji w stylu Art Deco. Nawiazuję do pozostałych artykułów, które niebawem zawitają do naszego sklepu…

Fotofory sa różne…w Maroko

Światlo w kadzielnicy

Tagi: , , , ,
Zapisano w kategorii: Galeria Photophor Marokanskie Lampiony   Brak komentarzy »

©  2021 MarokoART.com | Zdjęcia i layout molsar.com | Blog działa dzięki WordPress | Poprzednia wersja strony