Tanger – Warszawa – Marakesz

Marokański Blog Doroty Zawadzkiej

Festiwal Kobiety Pistolety Kwiecień 2015

22 April 2015, autor: Dorota

Festiwal, Kobiety Pistolety, Kwiecień 2015, Targi, Marokański Sklep

ZAPRASZAMY !!!

LOVE

Tagi: , , , ,
Zapisano w kategorii: Rękodzieło Maroka   Brak komentarzy »

Orientalny Ciuch w Marokanskim Stylu.

25 May 2008, autor: Dorota

Marokański styl mody, która żyje. Dopasowuje się do ogólnie panujących trendów, teraz hippi Flower-Power. Także wyrafinowana elegancja salonów…

Bardzo lubimy ten marokanski naszyjnik - Kajdan ;-)

Evelina ma dobry kontakt z fotografem… Nic dziwnego, Maciek to jej narzeczony… Hura! Życzę Wam Kochani Ciekawego Życia Razem!
I dzięki Wielkie za poświęcony mi czas.

Sposob na lato - hippi w Maroko

Bardzo chciałabym też podziękowac dziewczynom z Między Słowami Cafe. Zeinab, Kamili, Justynie… Wspaniale dopasowały sie do rytmu, grały swoje role i chyba dobrze sie bawily.

Podobaj sie tuniki te dlugie w stylu orientalnym Kokieteryjny marokanski styl Kokietki w orientalnych ciuchach, hipiski

Kolorowe, lniane tuniki z Marrakeszu sa bardzo twarzowe. Wygodne i idealne jako wakacyjny ciuch. Mogą być “eleganckie” na czarujący wieczór, a jednocześnie wygodne i spokojne na dzień do pracy.

Piekna Zeinab, Egipcjanska i polska zarazem… orineta art dla wszystkich! Z marokanskim gadzetem i w kapturze Pieknej nie - marokance dobrzew orinetalnej tunice Buty baleriny, tunika i spodnie pumpy.

Orientalny styl ma to co pozwala sie nam wyróżniać. Dzieki temu dajemy znać o swojej odrębności, informujemy o indywidualnym stylu “noszenia sie”…

marokanski styl - sposob na lato i dziewczyny

Marokanski styl i orient – te słowa są zjednoczone od kiedy egzotyka i bliski wschód są słowami mniej popularnymi. Bardzo mi to odpowiada, bo lubie te wyrazy. Dźwięczą milo. Lubie arbabski, marokanski styl. Taki mam dom i styl wnetrza. Takie tez nosze ciuchy. Ubrania orientalne, marokanskie, berberyjskie i arabskie, z hinduskim akcentem.

Orientalne tuniki. Jeszcze raz Marokanskie spodnie. Brazowa tunika z lnu marokanskiego

Bardzo ważnym jest abyście mogli dokładnie widzieć co dziewczyny miały na sobie i co sprzedaje mój marokanski sklepik, orientalny kram… Zdjecia robocze ubran z Maroka beda dostepne juz jutro. A za tydzien piekna sesja z pleneru Nadwiślańskiego! Polecam i do zobaczenia!

Wesolo bylo w czasie sesji marokanskich ciuchów Saroules, spodnie MC hummera? Kobiece, orientalne, stylowe i marokanskie

Marokanski styl orientalnego rękodzieła … czy też orientalny styl marokanskiego rzemiosła … a niech tam. Poprostu to sie wygodnie nosi – ot co! Polecam.

To ja w ciuchach z marokanskiego suku.

Dora

Tagi: , , , , ,
Zapisano w kategorii: Orientalny Ciuch   Brak komentarzy »

Marokanskie Rzemiosło, Marokanska Biżuteria.

3 March 2008, autor: Dorota

obrecze na szyje

Przez dluzsza chwile zastanawialam sie nad tym jak zaczac ten wpis… i zaczne od zdjecia, bo marokanska bizuteria jest poprostu piekna i brak mi slow. Bardzo ją lubię nosic.

Obrecze - bizuteria Maroc naszyjnik Maroc Boules

Jestem pewna, ze też ją polubicie.

Maroco bijou. Bransoleta Morocco. Bransoleta - elegancja Francja Perla Wsród Bransoletek Pink - Bransoleta

Bransoletki z tradycyjnymi ozdobnymi elementami z metalu. Egzotyczna forma – sznurek jedwabny, ktory jest skrecany na waskich uliczkach rzemiesliczych zaułków Marrakeszu. Trzeba zwracac uwage czy przypadkiem szyja nie zostanie “podcieta”, napietą nitką majacą ok 10 m!

Niezwykłe “zausznice” są znanym elementem zdobniczym stroju kobiecego. Berberyjskie elementy stroju kobiet sa zwykle cięzkie i znacznych rozmiarow. Kolczyki marokanskie sa niezwykle oryginalne pod wzgledem zdobnictwa. Czesto stylizowane na stare skarby Nomadów.

Berberyjskie amulety. Kolczyki Marokanskie. Ekskluzywne kolczyki Marokanskie. Azurowe, szydelkowe kolczyki.

Pieknie noszą się równiez naszyjniki-korale. Walce sznurkowe, drewniane kule otoczone splecionymi, jedwabnymi nitkami. Barwne kulki spiete w wisior – nieoczekiwanie piękna biżuteria. Orientalnie, elegancko, oryginalnie, marokansko.

Walce Maroko. Sznurek - Bizuteria Nowość. KuleUszyi - Naszyjnik

Do domu z wnetrzami w stylu marokanskim, bezspornie potrzebne są drobiazgi, “bizuteria do wnętrza”. Takową stanowią róznokolorowe frędzle, chwosty z Maroka. Ja zwróciłam uwagę na ich zastosowanie, przydatność. W naszym domu stanowią element zabawy w odnajdywanie. Klucz się nie zgubi, chocby Lilka go nosila razy kilka…Ciekawe są tez uchwyty do zaslon.

Frędzel, Chost - Marokanska ozdoba. Spinki do zaslon. Uchwyty zaslon do marokanskiego wnetrza.

W sklepie dla “srok” bylo przesympatycznie…

Sklep marokanski.

Wiele innych modeli biżuterii marokanskiej bedzie niebawem dostępnych w Sklepie i Galerii Nomadów naszego MarokoART.com

Dodamy tez Saroules – spodnie orientalne (obniżony krok), tuniki z marokanskiego lnu, balleriny z Marrakeszu…

A to balleriny z Warszawy.

Bizuteria marokanska Fotograf MarokoART

Serdecznie Polecamy i Zapraszamy…

Do zobaczenia

Tagi: , , ,
Zapisano w kategorii: Rękodzieło Maroka   Brak komentarzy »

©  2021 MarokoART.com | Zdjęcia i layout molsar.com | Blog działa dzięki WordPress | Poprzednia wersja strony