Tanger – Warszawa – Marakesz

Marokański Blog Doroty Zawadzkiej

Kuchnia Marokańska – Ślimaki… Marrakesz zadziwia

7 October 2009, autor: Dorota

Marrakesz ze Ślimakami

Zobaczcie jakie piękne Marokańskie Ślimaki!

Winniczek w Marrakeszu

Wiezione na targ ale i sprzedawane z “kubka” wprost z ulicy…

Marrakesch Kuchnia Marokańska :-)

Zaskakuje mnie to miasto! – jestem tam co kilka miesiecy ehh przygody murowane – ZAWSZE!

Marokańskie Slimaki 

A to już Moja ulubiona kuchnia – Marokańska Kuchnia Przechodnia.

Pędząc uliczkami, zaułkami, to tu to tam zapach smażonej cebuli silnie wbija sie w nozdrza! Robie sie głodna – nie jadłam od rana (bułka z miodem + kawa pszenna), a juz 18!

Jajecznica przydrożna - Slow Omlette Berber ?

Przechodzę – Tak to jajecznica z pomidorem i cebula troche chili – przyjemnie pachnie – przystanek przechodnia… uff!

Kuchnia Maroka - Kuchnia Przechodnia

Hi Khadija, See you in February My Friend!

Slow Food in Marrakesch

Już tęsknię za nimi…  a wróciłam raptem tydzień temu … heh.

Pzdr

Dora

Tagi: , ,

Ten wpis został opublikowany dnia 7 October 2009 o godzinie 8:09 pm w kategorii Kuchnia Marokańska. Możesz śledzić komentarze do tego wpisu, korzystając z kanału RSS 2.0. Możesz dodać komentarz lub wysłać sygnał trackback ze swojej strony..

Skomentuj wpis

©  2019 MarokoART.com | Zdjęcia i layout molsar.com | Blog działa dzięki WordPress | Poprzednia wersja strony