Tanger – Warszawa – Marakesz

Marokański Blog Doroty Zawadzkiej

www.FotoProjekty.pl – Maciek Zawadzki – Czarodziej Obrazu

30 September 2010, autor: Dorota

www.FotoProjekty.pl – Maciek Zawadzki – Czarodziej Obrazu

fotoprojekty maciek zawadzki

Wiele mój Brat Wiedzy mi Przekazał. Uczyłam sie dość pilnie chociaż Nadal Sesje Duże, Sesje Produktów trudnych do Pokazania z ich najlepszej strony (w równie trudnej do pracy, malutkiej przestrzeni jaką jest mój mikruski showroom) – Robi Maciek i … JEST MOIM GURU!

Maciek Zawadzki – Sprawdzić Warto: fotoprojekty.pl – Koniecznie zapytajcie o Fotografię Ślubną, Fotografię Produktu, Fotografię Reklamową i oczywiście Reportaże.

Acha, Macial! Następny wypad do Maroka – to znowu Atlas;

Póki co z Tatą majstrem w Bieszczady wypadają, baza – Wetlina… Fajnie mają Prawda? Zwłaszcza w październiku gdy Bukowina już pyszni się Czerwienią.

Pozdrowienia!

Tagi: , , , ,
Zapisano w kategorii: Rękodzieło Maroka   Brak komentarzy »

FotoProjekty – Fotografia Ślubna – Maciek Zawadzki, Warszawa

23 April 2010, autor: Dorota

Maciek Zawadzki Ma nową Stronę – Witrynę  FOTOPROJEKTY.PL

Foto Projekty - Fotografia Eventowa - Maciek Zawadzki

Zobaczcie jakie fajne zdjęcia Robi Maciek Zawadzki

Foto Projekty - Fotografia Ślubna i nie tylko!

Fotografia Eventowna, Fotografia Ślubna – Momenty Uchwycone Na Zawsze… Dla Ciebie Dziewczynko i Chłopczyku Też

FotoProjekty - Fotografia Ślubna - Maciek Zawadzki, Warszawa

Fotografia Produktu.

Fotografia Produktów Fotografia z Podróży

Fotografuje Swoje Podróże – Maciek Zawadzki

Fotografia Produktów Fotografia Ślubna

Fotografuje Ludzi – Fotografia Portretowa… Warto.

Pozdrowienia

Dora

P.S. A jakie fajne sesje z dzieciakami!

Sesje Fotograficzne Dzieci … prawda?

Paaaaaaaaaaaaaa

Tagi: , , , , , ,
Zapisano w kategorii: Rękodzieło Maroka   Brak komentarzy »

©  2021 MarokoART.com | Zdjęcia i layout molsar.com | Blog działa dzięki WordPress | Poprzednia wersja strony