Tanger – Warszawa – Marakesz

Marokański Blog Doroty Zawadzkiej

Marokański Styl, Etniczne Stoliki.

19 June 2012, autor: Dorota

 2007 nasze mieszkanie …w marokańskim stylu…

Marokanski Styl

Maciek Mój Brat! Jestem baaardzo z Niego Dumna – www.fotoprojekty.pl

Marokanskie Meble

Marokańskie Meble, Etniczne Stoliki

i dalej 2007 …Maciek i fotoprojekty.pl

Marokańskie Meble

fotografie agory dla czterech kątów  2008

Marokański Styl i Nasz Taras

Rodzynki, orzechy

u przyjaciół 2008

Antyczne Marokańskie Stoliki

marokańskie wzornictwo

2010 i Maciek i fotoprojekty.pl 🙂

cedrowe stoliczki

2010 w marokańskim sklepie – MarokoArt.com na Ursynowie w Warszawie

w marokańskim sklepie

i…u przyjaciół 2011

Fiolet jest miękki - Marokańskie Tuniki

2011 – wnętrza zaprojektowała Lidia Wiewiorowska

przedpokój z marokańskim stylem w tle

Schronisko… 2009

Marokański Styl na Tarasie i Balkonie

Stolarz i cedr – 2010

Cedrowe Stoliki Herbaciane

sklepik 2010

orientalne stoliczki

stolik marokański Limonka

Rzemiosło Marokańskie

2011  Marrakesch u Hassana w stolarni…

cedrowe stoliki

dla murator.com – mjakmieszkanie 2011

etniczne stoliki

znowu Marrakesz – jak dom…

Stylowy Marokański Mebel

i dla dzieci 2012

dziecięce marokańskie krzesełka wyplatane

i juz nie wiem…

stoliki marokoart

…i tak już od 5 lat… niebawem ładny Jubileusz…

wrota

Bizuteria marokanska

marokanskie dzieje marokoart.com

modelki w marokoart

modelki w marokoart

dziewczyny w marokanskich tunikach

modelki marokoart

Tagi: , ,
Zapisano w kategorii: Rękodzieło Maroka   Brak komentarzy »

Marokańskie meble czyli Egzotyczny Dom z Pomysłem

28 March 2009, autor: Dorota

Marokanskie swieczniki

Według Stylistki Agnieszki Tepli (Dom z Pomysłem) najbliższy sezon rozświetli i ociepli kolor żółty.To obok zdecydowanej zieleni bardzo pozytywny akcent we wnetrzach.

Czas stanął

Dodatki do egzotycznego domu możemy znaleźć w wielu sklepach, ale oryginalne meble w są w niewielu miejscach dostępne. Marokańskie dodatki znajdziesz w naszym shopie on-line.

Marokańskie przedmioty

 Wiosną myslimy o zmianach – w naszym wizerunku, w naszym otoczeniu, w domu, w ogrodzie…

Może warto…

Kolory orientu, Mocne bity.

Tagi: , , ,
Zapisano w kategorii: Rękodzieło Maroka   Brak komentarzy »

Sklep…Marokańskie Meble – Stolikowe Przemyślenia

17 January 2008, autor: Dorota

2.jpg

Mam poczucie nieopisanej mysli…stolikowej.

Potrzebuję czasu aby tak wiele nagromadzonych przeżyć estetycznych wypisać. Tematem przewodnim niech będzie zachwyt nad arabskim, marokańskim tradycyjnym rzemiosłem zdobniczym.

Marokanski Stolik W kolorze eleganckiej czerni.

Ornamentyka roślinna, geometryczna symbolika w tradycji islamu jest zachwycająca. Domyślam się iż wielu z nas, mieszkańców chłodniejszej części Europy marzy o ozdobieniu wnętrza domu w sposób egzotyczny, wyrażający emocje. Dlaczego. Emocje to kolory,a kolory tworzą nas…

Zapewniam iż nie są to puste słowa.

Marokanski, recznie malowany stolik.

Wystarczy, że w naszym otoczeniu pojawi się mały stolik, różniący sie od jednolitych mebli, przepychem barw, geometrycznym, tradycyjnym marokańskim ornamentem…wystarczy, że wśród nowoczesnych, oszczędnych ciemnych mebli będzie on – stolik na berło TV…. piękna aranżacja. To mi się podoba, a Wam?

Juz niebawem bedzie ich wiecej u nas w sklepie…wraz z wieloma innymi przedmiotami Interior Designe – Maroc Deco.

marokoART.com

Do zobaczenia


Tagi: , ,
Zapisano w kategorii: Rękodzieło Maroka   2 komentarzy »

©  2019 MarokoART.com | Zdjęcia i layout molsar.com | Blog działa dzięki WordPress | Poprzednia wersja strony