Tanger – Warszawa – Marakesz

Marokański Blog Doroty Zawadzkiej

TaŻin – Tadżin – Tajine – Tagine… Marokańska Kuchnia w GW

5 August 2010, autor: Dorota

TaŻin – Tadżin – Tajine – Tagine – W GW !!!

Ale fajnie – w  kolorowym dodatku Gazety Wyborczej w tym tygodniu ukazały się ciekawe, popularne przepisy Marokańskiej Kuchni (także egipskiej i tunezyjskiej).

TaŻin - Tadżin - Tajine - Tagine… Marokańska Kuchnia w GW

Nic tylko GOTOWAĆ w Tajinie!

Kocham tam być-żyć znowu niebawem w Marrakeszu!

I czym prędzej zamawiam największa Marokańska Sałatkę z jagnięcimi kiełbaskami!

Nie, na początek Omlette Berber!

Tagi: , , , , ,
Zapisano w kategorii: Rękodzieło Maroka   Brak komentarzy »

Marokańskie Lampiony…Orientalne Lampy…

17 February 2009, autor: Dorota

pufy kolorowe..

Sesja  udała się wyśmienicie.

Orientalne Lampy i Marokanskie Lampiony

Piękno przedmiotów wydaje światu oko sprzęgnięte z obiektywem – prace mojego brata molsar.com

marokańskie lampiony

Nowe Lampiony Marokańskie – Wasza Wysokość…

Tadżin

Tadżiny wyśnione wielokrotnie.

Stolik Marokański

Całość owijał szal rodzinny. Nowy człowiek  zasilił szeregi Wiewiorek … Bo był juz Miłoszek Lidki i Łukasza, potem zjawiła się Pola Moniki i Kuby, a teraz  Staszek jako drugi synek Lidki i Łukasza.

tataszek i staszek

Już kiedyśpisałam o Lidce. Jest Architektem wnętrz i ma mnustwo niezwykłych pomysłów. Litery imienia synka wykonała sama – od początku do końca. Hmmm niby nic – ale wtedy była w 9 miesiącu oczekiwania 🙂

staszek u mamy

Do PoPaPu paaa

D.

Tagi: , ,
Zapisano w kategorii: Rękodzieło Maroka   Brak komentarzy »

Marokańskie Naczynie – Tagine, Tajine

18 November 2008, autor: Dorota

Tadżin, Tajine, Tagine - Marokanskie Naczynie

A nas bedzie więcej! Krzyczą tadżiny z półki.

W małym magazynku zawrzało.

O Nie! Niedoczekanie! Krzyczały stoliki ręcznie malowane, jedne przez drugie – bo okrągłe i oktagonalne… to Nas bedzie wiecej bo… bo, bo jestesmy szersze…

Arbaskie Stoliki

Nie, nie, nie, – ależ to nas będzie więcej – rozbrzmiewały echem lustraaa

Orientalne Lustra

Masz ci los! Bezczelność – A może sie nie pozbieracie z zadrosci co? Fuknęły na nie Pufy…

Pufy Pufa Puf

I tak najfajniej my bedziemy miały – rzekły Szarawary.

Szarawary Pumpy Sindbady Alladyny Morze słów…

Photophory rozjażyły sie do żywego.

Photophory

A Marokańskie Lampy huśtały się zapamiętale w takt chaotycznej muzyki krzyku…

Marokanskie Lampy i Lampiony

Dora skrzywiła się pod frędzlem i tyle ją widzieli…

Pozdrawiam.

Grafoman.

Tagi: , , , , , ,
Zapisano w kategorii: Rękodzieło Maroka   Brak komentarzy »

©  2019 MarokoART.com | Zdjęcia i layout molsar.com | Blog działa dzięki WordPress | Poprzednia wersja strony